Назва групи______________________ | ||
П І Б учнів | ||
Критерії оцінювання | Максимальна кількість балів | Фактична кількість балів |
Актуальність дослідження. | 5 | |
Визначені цілі | 10 | |
Дослідження відповідають цілям і завданням | 5 | |
Аргументація власної думки | 5 | |
Практичне і теоретичне значення дослідження | 10 | |
Чіткість висновків | 5 | |
Грамотність оформлення і захисту результатів дослідження | 5 | |
Сума балів | 45 | 0 |
Веб-квест з вивчення будови і функцій сечовидільної системи. Біологія, 9 клас. Підготувала Лазарєва Тетяна Валентинівна, вчитель біології та хімії Знамянської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради
Критерії оцінювання
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар